تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

این خبر را بخوانید:انتخابات آمریکا نشان داد مردم آمریکا از وضع موجودشان خسته هستند/ترامپ از کلینتون سیاستمدارتر است

شرح خبر:

محمود صادقی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اظهار داشت: دونالد ترامپ فردی بود که احساس نمی‌شد که اینگونه و به شکل قاطع رأی بیاورد،‌ چرا که نه تنها شخصیت‌های سیاسی و حزب مقابل بلکه حزب جمهوری خواهان پشت او را خالی کرده بودند.

وی افزود: در هر صورت پیدا بود که شعارهای او زمینه‌ اجتماعی دارد و در عین حال نگرش عوام گرایانه و پوپولیستی داشت. و احساس می‌شد به یک نیازی جواب داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: به نظر می‌رسد مردم آمریکا از وضع موجود خسته هستند یعنی جنگ‌ها و مشکلات نظامی و بحران ‌های اقتصادی آمریکا مردم را به ستوه آورده بود. که به گونه‌ای انتظار دارند تغییرات اساسی ایجاد شود.

صادقی بر همین اساس اضافه کرد: ترامپ در ایام انتخابات شعارهایی علیه مهاجرین و اقلیت‌ها و مسلمانان سر می‌داد و در اولین نطق خود نشان داد که بنا نیست که وقتی قدرت را به دست می‌گیرد با آن شدت و حدت کار کند و به نظر می‌رسد او از هیلاری کلینتون سیاستمدارتر است.


خبر تصادفی:
پیشرفت تکنولوژی در ایران بسیار زیاد شده است.ایران همگام با بازارهای جهانی در رابطه با تکنولوژی پیش رفته و مردم ایران از تمامی امکانات جدید دنیا استفاده میکنند.امروزه اینترنت در ایران به صورت قابل ملاحظه ای بهتر شده و کاربران ایرانی نسبت به قبل اینترنت پرسرعت تری در اختیار دارند.قیمت اینترنت نیز بسیار کاهش یافته و این باعث شده تمامی قشر های جامعه بتوانند از اینترنت مناسب استفاده کنند و به دنیای مجازی وصل باشند.شرکت های زیادی نیز برای ارائه خدمات اینترنت در ایران وجود دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.