تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

کامپیوتر که باید برای کار از خانه را خریداری کنم؟



من دنبال به خرید یک برج کامپیوتر برای کار از خانه، ایده آل برای کمتر از 500. آن پردازنده را باید به اندازه کافی سریع به مدیریت من کار در سراسر چندین صفحات گسترده اکسل، و همچنین در حال اجرا مایکروسافت ورد و گوگل کروم در همان زمان. در حال حاضر، من دارم با استفاده از لپ تاپ های قدیمی با دو مانیتور خارجی. وقتی که من سعی می کنم برای پردازش صفحات گسترده من، چیزهایی را به نقطه انجماد آهسته یا قفل. دیانا

شما حق است که برج کامپیوتر به طور کلی اجرا خواهد سریع تر از یک لپ تاپ به طور مشابه قیمت مناسب است. برج به مقدار زیادی از فضای تراشه برای اجرای داغتر و بنابراین سریع تر از آنها می توانند در لپ تاپ ها، بدون throttling عملکرد برای جلوگیری از مشکلات گرمای بیش از حد فراهم می کند.

Intel Core i5-6 می باید بیش از کافی برای نیازهای شما. پردازنده Core i7 بهتر خواهد بود اما معمولا قیمت قابل ملاحظه ای هل. شما می توانید مقایسه سرعت پردازنده و دمای عملیاتی در NotebookCheck.

وظایف سنگین وزن مانند recalculating صفحات گسترده بزرگ نیز تمایل به حافظه بیشتری نیاز است. معمولا ساده تر برای اضافه کردن RAM به برج از لپ تاپ است. شما همچنین می توانید سریع تر از کارت های گرافیکی و چند دیسک سخت، دیسک های بلو-ری برای پشتیبان گیری از جمله را اضافه کنید.

در حال حاضر، اکسل کار شما احتمالا با کمبود حافظه محدود است. (کامپیوتر بیشتر احتمال دارد به تصادف اگر آن اجرا می شود از حافظه از اگر آن اجرا می شود از قدرت پردازش است.) اگر لپ تاپ شما 4 GB حافظه است، شما باید شروع با حداقل 8 GB و حاصل کنید که شما می توانید ارتقاء به 16 GB یا بیشتر. شما می توانید گزینه های ارتقا در سرویس سازنده یا کتابچه راهنمای تعمیر را چک کنید یا اگر شما بدانید شماره مدل وب سایت بسیار مهم است.

مادربرد کامپیوتر معمولا باید دو یا چهار اسلات حافظه، بنابراین ایده آل حداقل یکی باید رایگان برای ارتقاء. به عنوان مثال، 8GB باید در یک چوب، نه در دو چوب 4GB. اگر شما 8 GB و اسلات های یک رایگان شما می توانید تا 16 GB با یک مموری استیک 8 GB برای کمتر از 50 پوند خرید ارتقاء. آن دوبرابر به جای دو چوب 4 GB ناخواسته با دو میله های جدید 8 GB هزینه.

آماده ساخته شده و یا تبادل نظر?

هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از برج دسکتاپ در دسترس قفسه از خرده فروشان مانند جان لوئیس Currys دنیای کامپیوتر و آرگوس. شما همچنین آنها را به طور مستقیم از شرکت های کوچک بریتانیا مانند (به ترتیب الفبایی) می توانید خرید Chillblast متخصص کامپیوتر و اسکن و نیز هست تا از تامین کنندگان بزرگ کسب و کار مانند دل و HP و Lenovo. Zoostorm یک شرکت بریتانیایی دیگر از طریق انواع رسانه ها از جمله آمازون، آرگوس و تسکو می فروشد.

بخشی از درخواست کنندگان مستقیم است که شما اغلب می توانید سفارشی عدد به آنچه شما می خواهید. متاسفانه، تعداد گزینه های پیکربندی را به طور چشمگیری بیش از پنج سال گذشته به خصوص در محدوده ارزان تر کاهش یافته است. همچنین می توانید کمی از کابوس تلاش برای پیدا کردن که شما قطعات خود را ارتقا دهید. اگر بسیار مهم می دانند، شما همیشه در انجمن پشتیبانی برای هر کامپیوتر می توانید بپرسید.

شکل نهایی سفارشی سازی این است که کامپیوتر خود را از ابتدا ساخت. این تلاش بیشتر طول می کشد اما وب سایت کامپیوتر قسمت کننده فراهم می کند مقدار زیادی از نمونه های ایجاد شده. شما می توانید اشتراک خود را…

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.