تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

سامسونگ کهکشان S8 جک هدفون خود را از دست بدهد، بیش از حد – کرک



مردم استفاده؟ و هنگامی که آی فون 7 ditched جک هدفون اما رسد روند ادامه می moaned. آینده سامسونگ کهکشان S8 تلفن محبوب بعدی به چشم پوشیدن جک هدفون ممکن است با توجه به SamMobile.

بسیاری در سامسونگ کهکشان S بعد گل سرسبد سواری است. پس از سقوط این کهکشان توجه 7 رفت در شعله های آتش، همه چشم در حرکت بعدی سامسونگ است. اپل آی فون jackless 7 ruffled برخی از پرهای زمانی که آن هم به قفسه های بدون آن جک که موتورولا را موتور Z (اما عجیب, موتور Z بازی یکی است). در حالی که این حرکت سامسونگ در راستای روند نگه دارید، آن نیز S8 کهکشان یکی از راه های کمتری به ایستادگی در برابر رقیب آی فون خود را می دهد.

samsung-accessories-note-7-38.jpg

پورت USB نوع C (بالا در 7 توجه داشته باشید کهکشان دیده) به آمدن به S8 کهکشان اعتقاد بر این است.

عکس توسط سارا تو/کرک

با هیچ جک صوتی تلفن صاحبان می خواهم که گوش دادن به صدا از طریق هدفون و هدست بلوتوث یا هدفون سازگار با گوشی پورت USB نوع C. پورت USB-C که سامسونگ اول در حال حاضر منقرض شده 7 توجه عرضه، باید کمک هزینه تلفن سریعتر و انتقال پرونده داده ها سریعتر.

با حذف جک هدفون سامسونگ قادر به آزاد کردن فضای که در آن می تواند با استفاده از باتری های بزرگتر و یا تلفن های نازک تر خواهد بود. (این امکان وجود دارد که طراحی تلفن است که به اندازه کافی فضا برای باتری به گسترش ترک ناشی از انفجار باتری توجه 7 است.)

منبع SamMobile را نیز می گوید که S8 کهکشان خواهد شد:

سامسونگ کاهش یافته است به نظر برای این داستان.

این تغییرات از جمله فرار از جک هدفون منعکس کننده سخت افزار بزرگتر مسابقه تسلیحاتی میان سامسونگ و دیگر تولید کنندگان. صبح امروز حکم دیوان عالی کشور به نفع سامسونگ در یک نبرد طولانی حقوقی با اپل بیش از اختراع ثبت شده خود که شایان ذکر است.

اگر سامسونگ همچنان روند سالانه خود, S8 کهکشان در فوریه در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل غول باید راه اندازی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.