تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

خبر داغ از خبرگزاریها:دست‌نشان: به خاطر تیم ملی با تعطیلات کنار می‌آییم

شرح خبر:

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط صنعت نفت آبادان، گفت: پس از پنج روز استراحت تمرینات‌مان را در آبادان آغاز کردیم و کارمان را بر اساس برنامه پیش می‌بریم. قرار است سفر پنج روزه‌ای به تهران داشته باشیم و با تیم‌های صبای قم و پیکان دیدار کنیم.

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر، اظهار داشت: این تعطیلات به خاطر موفقیت و سربلندی تیم ملی است. باید با این مسئله کنار بیاییم چرا که تیم ملی از هر چیزی مهم‌تر است.

سرمربی صنعت نفت در رابطه با مصدومیت حسین بغلانی خاطرنشان کرد: این بازیکن در بازی با پرسپولیس از ناحیه کمر دچار مصدومیت جدی شد. او کارهای اولیه خود را آغاز کرده و کم کم کارش را به صورت جدی‌تر دنبال می‌کند.

دست‌نشان در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آ‌یا از عملکرد تیمش در 10 هفته ابتدایی لیگ برتر رضایت داشته است، گفت: صددرصد از روند تیم راضی هستم. جایگاه خوبی در جدول داریم اما باید با برنامه‌ریزی بهتر و کار بیشتر شرایط‌مان را بهبود ببخشیم.

وی در مورد اینکه آیا قصد تقویت تیم‌شان را دارند، تصریح کرد: اگر بازیکن خوب و مناسبی آزاد باشد آمادگی جذب او را داریم اما این مسئله به مشروط به کیفیت مناسب بازیکن است. در غیر اینصورت منتظر نیم‌فصل می‌مانیم تا این کار را انجام دهیم. ما تیم جوانی داریم که تازه به لیگ برتر صعود کرده به همین خاطر باید نسبت به سایر تیم‌ها تلاش بیشتری انجام دهیم برای رسیدن به موفقیت نیاز به تقویت داریم.


خبر تصادفی:
کاروان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بزرگ پارالمپیک کار خود را با کسب پانزدهمی به پایان رساند. ورزشگاران ایران در این رقابتها با کسب هشت مدال طلا, نه مدال نقره و هفت مدال برنز و در مجموع 24 مدال کار خود را به پایان رساند. ایران در دوره قبلی رقابتهای پارالمپیک موفق به کسب رتبه یازدهم در جدول مدال ها شده بود و از این حیث رتبه ایران چند پله نزول پیدا کرده بود. همچنین حادثه تلخ این رقابتها که کام همه ورزشکاران را تلخ نمود مرگ دوچرخه سوار کشورمان در مسیر مسابقه بود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.