تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

تیتر خبر منتشر شده: :نمایندگان مجلس نگران سرپرستی مجدد 3 وزارت‌خانه بودند/ عمر مدیریت وزرای جدید کم است

شرح خبر:

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شمال استان تهران، بعد از انتخاب وزرای پیشنهادی دولت در مجلس اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در انتخاب وزرای آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی دقت زیادی به خرج داد.

وی تصریح کرد: قبل از بررسی برنامه‌های سه وزیر پیشنهادی، رئیس‌جمهوری با تشریح برنامه‌های دولت و معرفی سه وزیر موردنظر خود سخنرانی کردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتخاب وزرای پیشنهادی دولت زیروبم کارنامه وزرا را بررسی کردند، اضافه کرد: عمر مدیریت وزرای جدید کم است.

قاضی‌پور ادامه داد: با توجه به این مهم قریب به اکثر اتفاق نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مدیریت این سه وزارت‌خانه به‌ویژه وزارت آموزش و پرورش با سرپرست مخالف و نگران مدیریت این وزارت‌خانه‌ها بودند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه وزرای آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی رأی اعتماد گرفتند، اظهار کرد: امیدواریم وزرای جدید عملکرد مثبتی در این حوزه‌ها داشته باشند.


خبر تصادفی:
جایگاه ایران از لحاظ قدرت دفاعی در منطقه و حتی در جهان بسیار قوی تر از گذشته شده و این موضوع غیر قابل انکار است.به طوری که حتی دشمنان ایران نیز این موضوع را تایید میکنند و میدانند که ایران دیگر آن کشوری نیست که بتوانند به راحتی به آن حمله کنند و دیگر برای ایران تحدید های نظامی معنی ندارد.برای همین است که ایران را چندین سال است که توسط تحریم های اقتصادی تحت فشار قرار داده اند.موشک های ایران دارای برد زیاد و قادر است که اهداف خود را به صورت دقیق نشانه برود و این موشک ها تحدیدی برای دشمنان کشور است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.