تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

اخبار جدید را بخوانید :موگرینی برای تبادل نظر آمده بود نه مذاکره/دنیا باید بدون پیش‌شرط با تروریسم مبارزه کند

شرح خبر:

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در حاشیه همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی کشور در جمع خبرنگاران درباره سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران اظهار داشت: خانم موگرینی به صورت ویژه برای تبادل نظر ـ و نه مذاکره ـ در مورد سوریه، پایان دادن به درگیری‌ها و پیدا کردن راه حل سیاسی برای سوریه به ایران آمده بود. ما هم نظرات خودمان را هم در مورد ضرورت مبارزه با تروریسم و هم در مورد نحوه رسیدن به راه حل سیاسی که همانا توجه و اعتماد به خواست مردم سوریه است، با جزئیاتی که پیش از این در دیدگاه‌های جمهوری اسلامی بیان شده بود مطرح کردیم.

وی افزود: در ملاقات با رئیس‌جمهور نیز در مورد اجرای برجام و تلاش‌هایی که نیاز است از سوی اروپایی‌ها برای اجرای بهتر برجام صورت بگیرد، گفت‌وگو شد و بحث‌های خوبی هم در این زمینه صورت گرفت.

وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه ما معتقدیم همه دنیا باید با تروریسم بدون پیش شرط مقابله کند، تصریح کرد: سیاست‌هایی دیگری را که اروپایی‌ها در گذشته به اشتباه داشتند، به جای خود با آنها در آن خصوص بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

ظریف ادامه داد: به عنوان یک نظام مردم‌سالار و نظامی که همواره بر اساس رای مردم در صحنه بین‌المللی حضور داشته و همین رای مردم هم مهم‌ترین عامل قدرت ما بوده و حمایت مردم است که موجب شد تحریم‌ها شکست بخورد، معتقدیم این نظام از اینکه در سایر حوزه‌ها هم نظراتش را مطرح کند نگرانی ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سیاست خارجی و روابط خارجی یک مجموعه‌ای از اقدامات است که توسط دستگاه‌های مختلف شکل می‌گیرد و این اقدامات در سایه یک نظام منسجم ملی می‌تواند در راستای اهداف کشور باشد.


خبر تصادفی:
چندی پیش apple از پرچمدار جدید خود در سال 2016 رونمایی کرد. آیفون 7 محصول جدید کمپانی اپل می باشد که یکی از قدرتمندترین گوشیهای بازار می باشد. در این گوشی نسبت به نسخه قبلی تغییراتی جزیی شاهد هستیم. این گوشی هنوز وارد بازار نشده محبوبیت بسیاری بدست آورده است. البته عرضه آن در بازارهای خارجی رسما آغاز شده است اما در بازار ایران شروع رسمی نداشته و به همین دلیل قیمت آن بسیار نجومی و بالاست. در حال حاضر قیمت هر آیفن 7 در ایران چیزی حدود 7 میلیون تومان است. پرچمدار جدید اپل زمانی رونمایی شد که یکی از جدی ترین رقیبانش در بازار تلفن همراه در آخرین پرچمدار خود شاهد مشکلات جدی بوده است و این گوشی ها هنگام شارژ دچار حریق می شوند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.