تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

خبر دست اول: :کاهش دما در‌ نوار شمالی کشور از فردا/ احتمال آبگرفتگی معابر در استان‌های حاشیه خزر


خبر اختصاصی:

چندی پیش apple از پرچمدار جدید خود در سال 2016 رونمایی کرد. آیفون 7 محصول جدید کمپانی اپل می باشد که یکی از قدرتمندترین گوشیهای بازار می باشد. در این گوشی نسبت به نسخه قبلی تغییراتی جزیی شاهد هستیم. این گوشی هنوز وارد بازار نشده محبوبیت بسیاری بدست آورده است. البته عرضه آن در بازارهای خارجی رسما آغاز شده است اما در بازار ایران شروع رسمی نداشته و به همین دلیل قیمت آن بسیار نجومی و بالاست. در حال حاضر قیمت هر آیفن 7 در ایران چیزی حدود 7 میلیون تومان است. پرچمدار جدید اپل زمانی رونمایی شد که یکی از جدی ترین رقیبانش در بازار تلفن همراه در آخرین پرچمدار خود شاهد مشکلات جدی بوده است و این گوشی ها هنگام شارژ دچار حریق می شوند

 main:

خبر اصلی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و هواشناسی، از بعد از ظهر امروز بارش‌ها در سواحل خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی کاهش می‌یابد و فردا مجدداً با نفوذ جریانات سرد شمالی ضمن کاهش مجدد دما در استان‌های نوار شمالی کشور، ابرناکی در این مناطق افزایش یافته و به تدریج بارش باران ابتدا در استان‌های گیلان، مازندران و شمال آذربایجان شرقی شروع می‌شود.

‌از اواخر وقت فردا بارش‌ها در استان گلستان و به صورت پراکنده در خراسان شمالی گسترش می‌یابد که در برخی ساعات در گیلان انتظار وزش باد شدید داریم.

‌طبق هشدار سازمان هواشناسی با توجه به فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر دوشنبه در گیلان و از اوایل شب در مازندران، بارش باران گاهی همراه با وزش باد به نسبت شدید و آبگرفتگی معابر عمومی پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت تا اوایل وقت روز سه‌شنبه تداوم خواهد یافت. همچنین دمای هوا از بعد از ظهر دوشنبه هفته جاری و طی روز سه‌‌شنبه بین 6 تا 12 درجه در این مناطق کاهش خواهد یافت.

‌روزهای دوشنبه و سه‌شنبه جاده‌های کوهستانی استان‌های گیلان و مازندران مه‌آلود خواهد بود و به سبب کاهش شدید دید افقی امکان اختلال در حمل و نقل جاده‌ای وجود دارد،همچنین در این مدت دریای خزر نیز مواج و متلاطم خواهد بود از این رو توصیه می شود با توجه به شرایط ذکر شده در مناطق فوق، اقدامات ایمنی لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید. ‌

در ساعات اولیه روز سه‌شنبه بارش باران در سواحل شمالی کشور و در شمال شرق همچنان ادامه می‌یابد و از بعدازظهر سه‌شنبه از میزان بارش ها در مازندران و گلستان کاسته خواهد شد؛ دامنه‌های جنوبی البرز روز سه‌شنبه ابری بوده و بارش خفیف باران در ارتفاعات جنوبی دور از انتظار نیست.

دریای خزر در سه روز آینده مواج پیش‌بینی می‌شود همچنین در جاده‌های کوهستانی شمالی البرز به ویژه جاده‌های مرتفع و گردنه‌های کوهستانی در سه روز آینده شاهد وجود مه خواهیم بود و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران روز آینده صاف، اواخر وقت افزایش ابر با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 24 و 11 درجه خواهد بود.

روز آینده ارومیه با دمای 1 درجه زیر صفر و شهرکرد با دمای 2 درجه زیر صفر سردترین‌ استان‌های کشور و اهواز با بیشینه دمای 37 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر کشور است.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 15 مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 186.5 درصد افزایش داشته است.

کاربران همچنین می‌توانند خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مشاهده ‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.