تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

تیتر اخبار روز

تیتر اول خبرگزاریها را در اینجا بخوانید

خبر دست اول: :امنیت امروز را در غوغای ناامنی‌ها مدیون مجاهدت شهدا هستیم


خبر اختصاصی:

چندی پیش apple از پرچمدار جدید خود در سال 2016 رونمایی کرد. آیفون 7 محصول جدید کمپانی اپل می باشد که یکی از قدرتمندترین گوشیهای بازار می باشد. در این گوشی نسبت به نسخه قبلی تغییراتی جزیی شاهد هستیم. این گوشی هنوز وارد بازار نشده محبوبیت بسیاری بدست آورده است. البته عرضه آن در بازارهای خارجی رسما آغاز شده است اما در بازار ایران شروع رسمی نداشته و به همین دلیل قیمت آن بسیار نجومی و بالاست. در حال حاضر قیمت هر آیفن 7 در ایران چیزی حدود 7 میلیون تومان است. پرچمدار جدید اپل زمانی رونمایی شد که یکی از جدی ترین رقیبانش در بازار تلفن همراه در آخرین پرچمدار خود شاهد مشکلات جدی بوده است و این گوشی ها هنگام شارژ دچار حریق می شوند

 main:

خبر اصلی:

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در کنگره 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و فرماندهان نظامی و قشرهای مختلف مردمی برگزار شد با اشاره به این که حضور در کنگره شهدا سعادت است اظهار کرد باید لباس احرام وارد کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا شویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فداکاری شهدا موجب سرافرازی شد و در غوغای امروز منطقه امنیت خود را مدیون راه مجاهدت شهدا هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.